söndag 9 januari 2011

Polly´s first time

Igår var dagen D här. Dags för Polly att hamna bakom vagn. Jag var livrädd och trodde att jag skulle dö. Jenny var lite nervös och Håkan verkade mest peppad. Polly var tjurig som vanligt.  Travmänniskor gör ju så knepiga saker så Jenny körde in vagnen i stallet och spände för där. Som bruksmänniska kändes det livsfarligt mest. Nåväl.. att spänna för gick odramatiskt. Att komma ut ur stallet också. O sen gick vi iväg en sväng. Inga problem. Hon verkar mest störa sig på att ha bett i munnen, att hon var förföljd av en vagn tänkte hon liksom inte på.

Ute vid vägen skulle vi lägga en volt och gå hem. Då kom hon på att det fanns nåt där så hon reste sig och hoppade och bockade och frustade. Hela vägen vägen runt. Sen gick vi hem. Haha.. tokfia! Vi var ju 3 pers så vi kunde hålla henne när hon lekte galen rodeohäst. Tur att hon inte är större.

Bildbevis:

Vivaz 090 Vivaz 082 Vivaz 083 Vivaz 084 Vivaz 085 Vivaz 086 Vivaz 087 

Efter stallets äventyr drog jag o Jenny iväg o käkade. Sen hem till Jenny o kollade film. Jag har köpt en film på rea, ni vet såndär 5 för 99:-. Måste ju berätta om den haha:

Det var den sämsta, sjukaste och mest obehagliga film jag sett på länge. Samtidigt var den gjord på sånt sätt så jag o Jenny skrattade högt flera gånger. Vet inte om det var genialiskt eller bara ren tur. Hur som helst: Handlar om ett gäng som blir jagad av en ond mördare i en stor monstertruck haha. Fin fina scener som förekommer i filmen är:  En av killarna drömmer sexdröm, får tag i en roadkill och utför oralsex i sömnen i ett öppet sår på det döda djuret. Då höll jag på att kräkas. Samma kille hamnar i ett baksäte med en mördad snubbe som har massa slamsor hängande, i varje kurva hamnar de på varandra såklart. Ja kort sagt, det är massa äckel, helt galna scener och sjuk, sjuk humor.

Det är den sämsta film ever, men samtidigt rolig.                 

2 kommentarer:

  1. Hihi, förlåt men blev lite fnissig.. Hamnade Polly bakom eller framför vagn? :$

    SvaraRadera
  2. polly var framför o Jenny var bakom

    SvaraRadera