måndag 30 mars 2015

Trött, tröttare, tröttast

Jag är inne i en såndär period då jag är oändligt trött igen. Sover en stund på dagen och sover hela nätterna. Trött bara helt enkelt.

Idag är jag tjurig också. Åkte in till stan för att vi skulle ha möte med AF och FK. På plats väntade jag, väntade och väntade. Ja då har dom avbokat mötet men glömt meddela mig. Alltså.. om jag inte kommer på ett möte så ryker mina pengar, men när dom skiter i möten så bara "hoppsan". Så jäkla kul är det inte att sitta där.

På torsdag har vi uppföljning på min arbetsträning. Lite nervöst eftersom jag var sjuk en del. Men det går nog bra. Arbetsledare är ju rar.

Sen är det ju påsk också hörrni. Planer? När man går hemma rätt mycket så märker man inte av röda dagar och sånt, men det är ju trevligt för alla andra.

Nepp.. ska vänta tills det är okej att sova nu då. Kul jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar