måndag 9 mars 2015

Sömlös + kaffe = ännu mer sömnlös

Jag sov ju inget i natt och har således haft migrän hela dagen. Kul värre. Jag var i alla fall på möte med AF och ska besöka en potentiell plats för arbetsträning på torsdag. Det blir väl inte så seriöst såhär det första, det är mer för att kolla om jag fixar att komma iväg och om jag fixar ha massa folk runt mig. Blir ju lätt lite kaos i hjärnan.

Hursomhelst. När jag kom hem sen i eftermiddags ville jag ju inte slockna i soffan, då hade jag inte kunnat sova i natt. Så jag drack kaffe. Lite mycket kaffe kanske. Jag är tedrickare, dricker kaffe en gång varannan månad kanske. Sällan alltså. Nu svepte jag 5dl bara sådär. Smart? Njae. Jag har ju inte somnat i soffan men frågan är om jag somnar i natt.

Jag ska faktiskt försöka nu i alla fall. Har ju kommit i säng lite tidigare och kommit upp tidigare på sista tiden. Mitt huvud vill mest implodera så jag lär få ligga och lyssna på pulsen från tinningen en stund.

Og, såg en lite halvrolig grej när jag var i stan. Såg ett cykelställ där det bara far ett fastlåst framdäck kvar. Trist för ägaren, men lite lustigt. Undrar varför ägaren låtit det ligga kvar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar