söndag 8 mars 2015

Uppe med tuppen

Ja våran tupp i alla fall. Jag var uppe strax efter 9 idag. Måste vara sjuk eller nåt.

Blåser full storm ute så blev lite grått nagellack idag:

Jag älskar mina flormarlack. Jag tycker de ser ut lite som vaktelägg. Jag har dom i alla färger, finns bara 5 så det är ingen katastrof, och älskar dom alla. 

Vad står på schemat idag? Ja med tanke på att det är kvinnodagen så anser jag att massage och lyxmiddag borde stå på schemat, men sån tur har man inte. Jag tror hackkorv blir dagens middag och massage? Nej den lyser med sin frånvaro.
Ett av mina skulderblad krånglar. Det känns som det hakat fast eller nåt, är väl muskelfäste som spökar. Jag skulle liksom vilja köra in handen och dra loss det. 

Nåja, jag drömmer väl vidare om min massage och lyxmiddag. Ha en bra dag alla därute. Kvinnor OCH män. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar