onsdag 31 mars 2010

Filmtips

Högre feber idag igen så jag fick vara hemma från jobbet. Svettades som en gris i natt och fick byta lakan. Mysigt..not.


Så jag har sett daybreakers o den var grymt bra! En vampyrfilm med en twist. Lagom blodig o inte jätteäcklig.

Shutter Island såg jag också. En thriller o den var bra. Den är dock fullpackad med filmmissar för de som letar sånt. Händer på fel ställen, felaktiga vinklar..ja ni vet.
Lite skumme hopp mellan verklighet och minnen också. Men den var bra. Man fick fundera lite för att hänga med i svängarna. I stort sett inget blod och äckel.

Det har jag fördrivit tiden med.. mellan sovstunderna.

Lillkisse har varit ute en sväng idag också. Tror han hade skoj. Nu ska jag försöka somna om. fru doktor ska ringa imorgon.

Inte bra att febersvetta ur sig massa vätska och samtidigt ha magras så all vätska försvinner där också.

Ha de gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar