torsdag 11 mars 2010

Oj oj allt o inget.

Först kommer suddiga o urdåliga bilder på 4 rådjur precis utanför min tomt. Jag såg förresten hela gänget idag igen. Sööta! Jag ropade "hej" o dom glodde tillbax.


Sen tar vi kattupdate. Lillis har inte haft feber idag. Han äter o dricker. Eftersom han får specialfoder, får alla det o foderbytet har gjort att alla utom lillkatten har diarré. Yay. Har inte fått provsvaren än men de kommer väl. Fotade de här bilderna idag på lillis o monstret i klätterträdet. Det lyser bus lång väg:


Sen hade vi möte med FK idag. Har jag tur så får jag pengar till den 25:e. Yay så roligt. Tur att dom är snabba.

Jag tempar förresten Lillkisse ju. Inte populärt alls. Så jag fixade en termometer som blir klar på sisådär 10 sek så går det nog bättre.
Mja..annars? Såg ett rådjur förut som typ la sig ner på en sidoväg. Funderade på om det blivit påkört eller nåt, men det låg inte kvar när jag åkte förbi igen sisådär 20 minuter senare. Hoppas det var ok iallafall.

Jaja.. snabbkäk o sen sova. snart helg!
Bjussar på en till bild haha. Ha de gott!!

1 kommentar:

  1. SÅ SÖTA :DDDD saknar dom! hihi kul me rådjur

    men hallådu! när blire lektion då?

    skritt + trav räcker ju!

    SvaraRadera