lördag 6 mars 2010

Bluebird

Lite udda dag idag. Jag gick upp snortidigt för att följa med J och hämta hem hennes andra undulat. Hon har ju nyligen fått en fin grön tjej, nu kom en blå stilig herre. Han var gigantiskt stor bredvid honan då han är av en annan sort, engelsk undulat, men han är ju bara 1.5 månad gammal typ. Han var väldans fin iallafall, lugn och cool också.

Efter det intog vi köpcentrat. Snälla J bjöd på lunch (Tack!) och vi smög runt bland lite djuraffärer. Jag är lite halvsugen på ett akvarium. Skulle vilja ha ett litet med bara någon enstaka himla ful fisk haha. Kanske en kampfisk också, de är ju grymt fina.


Önskelista till akvariet:

Axolotl









Kampfisk







Sen får vi se. Såg nån cool jätteful ål också men hittar den inte nu.
Aja.. drömmar drömmar.

Varit i stallet också o mockade massor, gosade en hel del o släpade hö.
Sen fick jag med J hem så kunde jag bjuda tillbaka på käk så det blev pasta med baconsås, vitlöksbröd o lite grönsaker. Jag o J köpte faktiskt lite godis också, för att det är lördag. Nu är jag trött trött så jag ska nog ta o sova.
Blir massa stall imorgon. Pöss böss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar