måndag 8 mars 2010

Lillkissen är sjuk!

Dålig gick till sämre så nu ikväll fick vi åka in akut till djursjukhuset. Väl där fick han dropp och blodprover togs. De visade att han är uttorkad, hans njurvärden var lite off, samma gällde levervärdena. Sen har han feber och en infektion i kroppen så han fick antibiotika också.

Jag fick inte med min älskade, älskade kisse hem. Han fick bli kvar på sjukhuset för att få dropp ordentligt. Imorgon eller senast tisdag ska han ultraljudas då de ska kolla njurar, lever och se om något sitter fast i hans tarmar.

Mitt hjärta värker och jag började gråta där. Tack tack fantastiska J som följde med mig och satt i flera timmar.

Min goskisse var så tapper och modig. Han satt i min famn hela tiden.

Så snälla skänk min katt en tanke så att han kommer hem frisk och kry snart. Om inte annat så för att jag inte klarar mig utan honom. Mitt hjärta!

 
Älskling!
 Så, jag har precis kommit hem. Klämt i mig en banan så nu ska jag försöka sova i 3 timmar innan det är dags att gå upp. Kul.
Saknar min pälskling redan ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar