tisdag 16 mars 2010

Jävla fröken J *mutter*

Fru J har gjort mig beroende... beroende av en spökjägarserie på Youtube. Jag är fast.. totalt! Fy på sig!

Annars? Tja katterna verkar leva o må bra. De busar o härjar, äter o skiter. Jag har börjat blanda in deras vanliga mat igen.
Funderar på om Lillkisse har foderallergi. Han har haft små utslag framför öronen en tid, de försvann på sjukhuset, helt alltså.. när han kom hem kom de fram igen. Jag gav dom ju torsk så ska testa att ge honom fiskfritt foder framöver. Låter udda kanske men fisk är inte så naturlig mat för katter som man tänker sig.

Fint väder.. då välkomnar jag herr vårdepression. Andra blir pigga o glada o vill ut i det vackra vädret, jag vill in i ett mörkt rum och krypa under ett täcke tills JAG är redo för sol. Jag går emot våren lite "kickin and screamin". Men men.. jag börjar bli van. Brukar bli manisk också, städar hela nätterna, bakar o håller på.

Imorgon ska jag träna på jobbet, får göra det en dag i veckan ju. Det blir nog bra.

För övrigt inget speciellt. Ska kolla på ett sista spökavsnitt o sen sova. JA jag lägger mig typ före nio för att komma upp på mornarna... och?

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar