fredag 5 mars 2010

Kram!

                                       
Hur söta är inte mina katter egentligen? De bara ligger och gosar hela dagarna. Mys!


Jag glömde berätta om min cp-dröm.
Jag bodde i lägenhet i Vivalla. Skitfin var den. De hade målat huset lila och lägenheten var hur stor som helst. Men först var det nån snubbe utanför som kollade in genom fönstren. han var svartklädd och hade en vit kabukimask på sig. Han bara stod där o glodde.
Så hursomhelst, dagen efter hade jag en uteliggare i trädgården. Han tiggde genom fönstret och när han fick nej blev han sur o försökte sno mina kläder som hängde ute på uteplatsen. Sen hängde han där mer eller mindre hela dagen o drygade sig. Jag försökte typ laga alla fönster som var från 1700 talet eller nåt o bara att rycka upp från utsidan. Skulle sätta metallgrejor på dom. Aja.. sjuk dröm iaf. Kan det ha nåt att göra med att jag snackade med polisen igår?
Men det var såndär otäckt verklig dröm så jag verkligen fick lov att kolla var faen jag var när jag vaknade.


 
Nu äre helg. Så krama era älsklingar o pälsklingar nu!

2 kommentarer:

  1. Spännande.. Lite Michael Meyers över den där!
    Haha, saken är den att Martin gör ju mkt, jag har nog dammsugit här 1 gång sen vi flytta in =) Och han diskar , ibland....
    Men han är ju bortskämd osv, kan ju ingenting. Och han är (om möjligt) latare än mig.. För att inte glömma, han gör mkt med Foxa. =)

    SvaraRadera