söndag 4 april 2010

Alice i underlandet

Då har jag också sett denna hett efterlängtade film. Jag o fru J har längtat efter den här sen vi hörde att Herr Burton höll på att göra den. Vi är båda Tim Burton entusiaster och kombon med Alice i underlandet lät så härligt skruvat så det måste ju bli bra.

Så...?

Nasch.. asså.. den var bra o fin o allt sånt. Men jag hade förväntat mig mycket mycket mer. Kanske därför jag inte är helt nöjd? Jag kan inte sätta fingret på vad som var fel riktigt.. Kanske att animationerna inte riktigt var 100, kanske för att storyn kändes lite tunn? Jag vet inte.. Den var bra men inte himmelsk.
Herr Depp var lysande som alltid förstås. Helena B-C fick mest skrika och se förnärmad ut. Men gjorde en bra roll ändå.
Visst den var bra, gå o se den, men förvänta er inga underverk.

För övrigt har jag ridit idag och jag kom upp på hästen helt galant. Nu kom jag ihåg hur man gör...yay!
Måssekatt är sur över att jag var borta över påsk så han har inte synts in sen jag släppte ut honom igår. Har ropat lite men inget svar. Han dyker säkert upp, han gör ju sådär ibland.

Nu ska jag snart sova också. så..natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar