torsdag 17 juni 2010

Ny design

Ändrat lite. Bu eller bä? Eller bra..eller anus?Jag tycker den är söt iallafall. Vuxenpoängen hägrar.

Fick tips om en häst idag. Hoppas kunna åka o kika på den inom en vecka eller så. Ingen tinker men en söt häst som jag varit kär i länge som nu ska ut på foder. Tack för tipset Virre!

Idag skulle jag o Virre kört precision med Tuvalurv men hon är inte helt fräsch så det blev inget. Tösen ska in till ATG-kliniken på måndag. Hoppas det inte är nåt hemskt.

Jag drog till tinkerstallet istället. Jag o Jenny tog båda pojkarna till banan. Först red jag Dido, red mycket utan stigbyglar och tränade balans. Han gick inte så hårt alltså. Under tiden longerade Jenny Garre. Sen bytte vi och jag tömkörde då Garre istället. Det gick hyfsat även om han kortsluter ibland och snurrar runt om man inte är snabb. På hemvägen fick han gå lös och han har ett perfekt fotgående (ja lös som i att jag inte höll i tömmen men kunde ju ta tag). När han hamnade efter behövde jag bara smacka lite, när jag joggade så joggade han också. Han är fantastisk den killen!

Imorgon är det jobb, sen vaccinera katter, sen kolla på rockard, sen köpa baksele o sen kanske till Virre. Vi får se vad hon säger..fullt upp. På fredag hämtar jag rockarden om det blir affär. O sen är det ju helg!

Nu ska jag sova dock, borde gjort det för länge sen men fastnade. Har beställt kattmat från www.foderbilen.se. Tipsar igen- bra hund o kattmat, bra kattsand, bra priser och hemkört till dörren inom några dagar. Alldeles perfekt! Mina katter har fått döfin päls av BritCare men lillkatten är fortfarande allergisk så jag ska testa Nutra Nuggets istället, innehåller heller ingen fisk.

Jaja.. nattinatt då folket. kram kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar