måndag 28 juni 2010

Nu är han hemma!

Åh jag är trött och borde sova men hästisen är hemma. Transporten gick bra och hopsläppet gick bra. inget bråk, mest pipande och saker för syns skull. De står och blänger på varandra och piper och sen är allt bra liksom. Men de går 5 meter ifrån varandra och käkar allihop så det kommer nog gå kanon.

Imorgon jobbar jag länge så det står lite rykt och gos på schemat. Får kolla läget och se vad dom hittat på med busarna.

Ja visserligen så rev ju Garre staketet då. Han hade lite bråttom till nya hästen så han genade o drog med sig några stolpar. Men inga skador på Garre och nya stolpar fanns så det gick ju bra.

Nu ska tant sova. Ja tjena vad fokuserad jag kommer vara på jobbet den här veckan.. eller inte. Tur att alla är på semester så det går på låg fart på jobbet.

Tjing! / Tanten med egen pålle

Jenny fotade massor så det blir någon bild sen. Jag ska också fota någon dag när jag har mer tid i stallet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar