fredag 30 april 2010

Valborg

Jag vågar vägra Valborg så jag sitter hemma o käkar pizza o kollar film istället. Imorgon ska jag ut till båda stallen o sen kanske grilla med frau J om hon orkar.
Jag o hunden har delat på en pizza rättare sagt..så han blev lycklig.

Katterna mår bra. Lillkisses utslag har redan börjat försvinna o Fjantskatt äter o dricker o gosar.

Var in till "samhället" o hämtade pizza o där var det jänkare o folköl som gällde kan man ju lugnt påstå. O några småraggare i en 740 som drack fanta på burk hehe. Härligt här på landet.

Jag äter lite godis o dricker cola också.. ska ju lägga ner det där from imorgon så.. Men köpte inga hetsätarmängder faktiskt..o inge chips.. så det var ju bra.

Nåja.. ha det så bra vid brasorna. bli inte fulla o ramla i brasan bara. Kram kram!

4 kommentarer:

  1. Tänkte att vi skulle tömköra honom. :) Får se om jag "hinner" Hööks, eller alltså om Foxa är på cphumör kommer du nog inte ha någon bil kvar om jag lämnar henne där, tror hon kommer börja löpa vilken SEKUND som hellst för Snuff är uppe och hoppar på henne hela tiden :(

    SvaraRadera
  2. Tror det skulle vara ännu värre....

    SvaraRadera
  3. Denna blogg saknar bilder på dig, därför är den tråkig. hej då

    SvaraRadera
  4. Jo jag förstår att alla vill se min vackra uppenbarelse, men den äran är få förunnad

    SvaraRadera