måndag 19 april 2010

Hundfödelsedag

Ja min pluttelito fyllde år idag så jag tänkte ta en hunddag. Vi drog till fru J o styrde sen mot agilityplanen. Där härjade vi runt en bra stund. Hundarna var duktiga o verkade tycka det var spännande att busa runt o prova lite hinder.
Efter ett tag släppte vi dom lösa så dom fick busa o härja massor.

Sen drog vi o hämtade fru J's soffor. Efter det var det matdags o sen hem. Så en heldag blev det. Vovvis har fått massa godis nu till kvällen så jag tror han är nöjd o glad också.

Boing... hundbus på g

Att springa är roligt. (Min hund ser ju snäll o fin ut)

Så brottas vi igen

O springer...låååångt bort

Men kom åter när vi ropade

Det fanns GB-gubbar att hälsa på

Min dogge visar hur man gör

Tyra provar

En trött och nöjd fishund

Det var födelsedagen för voffis det. Nu ligger han här i soffan och är trött. Jag tror nog han haft en bra dag iallafall. Vi ska gå upp till sängen alldeles strax o snarka ikapp. Nattis!

1 kommentar:

  1. Vilken rolig födelsedag han hade!! :O)Det hade vart jättekul om vi kunde ses alla tre o tokdjuren kunde få busa lite!!Vi får planera in det snart! :O)

    SvaraRadera