lördag 10 april 2010

Bra musik och vackra män

Jag blev inspirerad så..vassegod!

Serj Tankian: Skägget, rösten, leendet. Man vill bara dansa.





Brandon Boyd, Incubus. Ja alltså..det är väl bara att titta? Schnygg!



Då tar vi väl brandon och serj tillsammans i ett litet flummrep då?





Chino, Deftones. Skägget igen asså..sådär härligt sunkig..o igen..rösten



Tillsammans med Brandon..ja Chino då



Maynard från Tool kanske? Rösten my god! Förbise hans udda klädval hehe




Wayne Static? Jamen..skägget för fasen! O growlet...grrrrr



Ville Valo...*suck*



Vi avslutar med stil Slipknot för fasen. Alltså..kolla mannen med Jokermasken...gaaah! Hans scenspråk är dregelframkallande. fifan.. Jag vill ha en sån mask ..o en sån jumpuit.. Porr!



Så nu får det räcka. Jaja ni kommer gnälla på att jag har skum smak men ser det ut som jag bryr mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar