fredag 9 april 2010

Nerdtest

Hittade ett hästnerdigt test his Vikks o jag har tråkigt så:

HÄSTMÄNNISKA? GÖR TESTET :D
Vad har du för färg på dina ridbyxor? Beige, gröna, bruna, vita, fast rider helst i mjukisar
Har du ridstövlar eller ridskor? Rider i kängor
Vad är din favorithäst för ras? Tinker...ohhh vackra tinker
Anväder du chaps? Bara när jag ska anstränga mig o se ordentlig ut
Vad har du för storklek på din hjälm? 59
Hur bra tycker du ditt stall är från skala 0-10? Oj.. byggnaden? 3 kanske...trivseln 9
Är hästar ditt liv? Njae, men en del av mitt liv
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar? Nej, inte nånstans i hela huset
Har du ridit en häst som är över 160 cm i mankhöjd? Yes
Har du ridit en hel svart häst/ponny? Yes
Har du ridit en fjordning? Hela ti´n
Har du ridit en shettis? Ja, när jag var liten
Har du ridit en travare? Jajamen
Du rider dressyr i bland? Jorå, red lektioner i höstas
Du använder alltid hjälm när du rider? Ja, ser det som ett tecken på att man har nåt att skydda
Du kan stallreglerna?Vilka?
Du är i stallet mer än 7 gånger i veckan? Nejje
Har du en speciell favorit häst/ponny? Ja, fast det varierar lite
Du rider mer än 4 gånger i veckan? Njae, ytterst sällan
Du bor nära ett eller flera stall? Japp
Du går på ridskola? Nej, rider privatlektioner ibland
Du brukar rida i ridhus eller paddock? Har dålig tillgång till sånt
Har du haft sommarhäst? Nej
Har du ridit mer än 1 år på ridskola? Ja
Tycker du om att hoppa? Nej det är livsfarlig
Tycker du om att rida dressyr? Ja! Skitroligt
Vilken färg tycker du mest om på hästar? Svart med vita tecken eller skäck, eller grå
Hur många hästar har du haft? Inte nån
Rider du för någon privattränare? Inte just nu, senast i höstas
Hur länge har du ridit? Började på ridskola när jag var typ 4?
Vad fick dig att börja rida? Syrran red ju
Vilken gren gillar du mest? Precisionskörning! Jag är naturbegåvning
Har du egen häst? Nej
Har du någon medryttar/skötar häst? Ja,

1 kommentar:

  1. Hahaha men kom hit och rid en svartskäck tinker då!! :D

    SvaraRadera