onsdag 15 april 2015

Hoho energi var tog du vägen?

Nu är jag sådär överväldigande trött igen. Sådär "låt mig sova" trött. Inte liksom deppig, trött på tillvaron, bara helt slut på energi. Allt känns enormt jobbigt, bara för att jag hellre vill sova. Jag hade ju en bra period där ett tag då jag inte behövde vila på dagarna längre, nu har jag backat så jag bara vill sova hela dagarna istället.
Tror jag ska höra av mig till vårdcentralen och kolla hur värdena ligger, kanske behöver järn eller d-vitamin eller nåt. Eller så behöver jag sova. Fast det känns ju jäkligt trist att sova bort livet.

Idag fick bilen ny olja och filter i alla fall så nu blir han glad. Det blir bra, på lördag ska han ju dra transport, men inte särskilt långt förvisso. Jag är så trött så jag knappt är peppad på det ens. Jag vill sova! Eller egentligen vill jag ju få lite energi så jag inte vill sova.

I morgon är det röda korset igen. Får se vilka man jobbar med då. Det blir nog bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar