torsdag 7 maj 2015

Tvångbeteende triggers


Kom inte på en bättre rubrik. Men jag såg den här bilden:
En vältränad man som många säkert tycker är stilig. 
Jag får lite halvt panik av hans blodådror. När jag var som sjukast i min ångest trodde jag att jag var döende, en vandrande hjärtinfarkt. Sååå för att hålla det under kontroll kontrollerade jag mina blodådror sisådär 100 gånger per dag. Jag kunde inte ha lyset tänt i badrummet när jag duschade för då fastnade jag (ja, nu i mitt mer stabila mående inser jag ju att man inte kan hitta tecken på kommande hjärtinfarkt genom att kolla blodådror)
Hursomhelst, har jag fortfarande svårt för tydliga blodådror. Hade en kollega som hade en jättetydlig i pannan, helt mörkblå, och jag fick koncentrera mig för att inte stirra. Den här mannen är ju rena mardrömmen, han tycker säkert att han är jätteläcker. Jag ser en vandrande samling blodådror.
Sen är jag också så som irriterar mig på småsaker. Jag har inga problem med kaos och grovt ostädade hem. Sånt gör mig absolut ingenting. Men de här små, små sakerna som är "fel" driver mig till vansinne. Några exempel:
Ojämn höjd och inte samma färg


Varför EN röd bricka? VARFÖR?

Varför???


Sådär gör man inte!
Dom har ju inte ens försökt

Ja jag blir irriterad av bilderna. Hur reagerar ni?

                                         

                                       

1 kommentar:

  1. Åhh va äcklig karl!Inte alls snygg!!
    O såna där fel på bilderna mår jag fan dåligt av!!! ;)

    SvaraRadera