onsdag 13 maj 2015

Duktiga killar!

Vi hälsar Doris välkommen till världen! Föddes igår och är söt som socker.

Jag och Cissi tog en tur med grabbarna idag igen. Lilleman och Eldas alltså. Eldas körs och Lilleman fästs framme i selen så han får hänga på. Han är hur cool som helst, allt går framåt. Idag prejade jag ner honom i vattenpöl också.. det blev.. blött *s* Han stampade en del kan man ju säga.
Han är duktig Lillis. Kommer nog gå bra att köra in honom. När han blir rädd så drar han gärna framåt, han kastar sig inte åt sidorna eller vänder, det är ju en bra grej när man ska köra.

Jag kunde konstatera att mina hundar är rädda för kossor också. De vägrade gå förbi kossorna i hagen. Ja hellre det än att de jagar dom.

Imorgon får vi se vad som händer, beror lite på om Cissi följer med ut på tur eller om de åker bort. Det är ju röd dag i morgon så jag är helt ledig.. hade jag ingen aning om. Tjejen med koll liksom. 

Bra dag idag, hoppas morgondagen också blir mys. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar