måndag 4 maj 2015

Häst-taggad just nu

Jag är väldigt häst-taggad just nu. Tycker verkligen stallet är rolig och planerar vad jag ska göra nästa gång. Eftersom dagen idag bjuder på regn hela dagen har jag ledigt och trodde det skulle kännas lite gött, men saknar stallet. Jag var ändå där alla dagar utom tisdag och torsdag förra veckan, det borde räcka.
Det är ju bra att ha lite energi i livet ändå. Visst blir jag lite trött men det är värt det. Får lite dåligt samvete över att Cissi inte rider dock. Vill ju att hon ska ha möjlighet att rida när hon har tid, så vi inte tar över helt. Eldas är så himla fin att rida nu och blir bara bättre och bättre.

Men ja, regn idag alltså. Hoppas å uppehåll senare så jag och hundarna kommer ut en sväng. De vill inte gärna vara ute i regn, Pixie står mest och skakar och ser eländig ut, även med kläder på.

Sen har jag bestämt att lördag är jag frisk och mår bra vad som än händer. Då har jag lyckats planera in polishästträningen som jag fick avstå sist för att jag blev sjuk. Sån himla tur att det var så snart igen i närheten. Så nu jäklar SKA vi iväg. Det kommer bli såå roligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar