onsdag 14 januari 2015

Avhuggna penisar och stuvade makaroner

Japp dagens blandning *s*

Jag läste i AF om en man som hade en affär och frugan hittade sms:en. Hon smög därför in i sovrummet när han sov och klippte av hans penis med en sax. Mannen hamnade på sjukhus och de kunde återställa hans könsorgan. Då klev frugan in på rummet och skar av penisen igen och sen slängde hon ut den genom fönstret. Den kunde inte hittas igen så mannen får klara sig utan sin lille vän.
Ja så kan det gå. Väldigt envis fru hade han också.

Sen gjorde jag stuvade makaroner idag. Det har jag inte ätit på flera år tror jag, så gott! Jag gjorde på enkla sättet: kokade i mjölk. Om någon nu kunde komma och diska grytan så vore det finfint för det lär vara fastbränd mjölk kvar där i en halv evighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar