måndag 13 maj 2013

Sommar, sol och äckliga kryp

Ja det börjar ju bli den där varmare tiden på året nudå. Härligt säger alla galningar, morr säger jag. Jag gillar inte att vara varm och svettas och äcklas. Jag vill vara lagom. En vårdag med sol och härlig bris så man slipper flämta när man går ut.

Jag har bitit mig på insidan kinden och det gör svinont. Tips kanske? Det är en rejäl blåsa.

Jo men åter till ämnet. Jag har fått myggbett..på fötterna! Ett på vardera fot. Jag hatar ju strumpor så jag klampar runt i joggingdojor utan skor, det är inte enbart positivt tydligen.

Djuren har börjat få fästingar, inte hundarna så mycket men katterna. Dags för frontline igen dårå.

Hata äckelkryp helt enkelt. Så mycket bättre det vore om det bara existerade fjärilar, nyckelpigor och en och annan humla.

Hepp ska strax till farbror doktor. Sen till DessieBells nya hem och gooosa med alla fina hästarna.

Ni som har password kan läsa HÄR
Är någon därute intresserad av tillgång till det lite mer privata får ni fråga snällt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar