torsdag 2 september 2010

Yaay

Bästa bettet har äntligen kommit! Har beställt från Till Häst, ja Raffe har så stor mun så man måste specialbeställa, men äntligen har det kommit. Ska ta med det efter jobbet imorgon. Har ett sånt till fjordingarna o bara älskart. Men det är ju sisådär 3 storlekar för litet.
Fick tag på B också och ska hämta mitt FINA! träns som har legat där i 4 år snart heh.. Så Raffe får fin skabbfri utrustning i helgen. Om tränset passar..men tror det är full.

Lång story- någon hade sönder tränset under en period när jag inte red. Virre lämnade det till B för lagning o sen har ingen hämtat det. Men nu ska det hem. JAg älskar det tränset också, mitt favorit i världen. Tyglar o snokrem har jag hemma o det är fortfarande mjukt o fint. Åhh.. små skitsaker kan verkligen göra en lite lycklig i världen.

Så nu ska jag äntligen rida Raffe igen. Är över en vecka...säkert nästan två veckor sen pga skabb o tappskor. Men nu ska vi ut. Lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar