söndag 5 september 2010

Bilder Hell yeah 1


Bildbomb från Irish cob riksutställning i Karlskoga sommaren 2010

Himla söt hingst med änglalik behåring.
Samma pålle

Fin Hingst 
Inte så himla ful hingst nej






























Resten var rätt fint det också ;)






Vaddå fin rumpa?













Han pratade lite med polarna också

När den här kom in dog jag en smula

















Inte heller direkt ful dårå


Söt men lite gänglig


















Very mucho fluff som sagt

Fluff!


















Han var en gammal herre. Uppåt 20 tror jag. Men fy fan så vacker!

Sen kom drömhästen in och jag grät nästan lite.




















Sen hände nåt märkligt...
Det kom en massa hår och gick med en häst



















Jag tror inte ni anar hur mycket hår den här hästen hade











Inte helt lätt att se ansiktet


Svansen släpar i marken tom



















Och som avslutning: den söta varelse som jag tänkte slänga in i bakluckan på bilen och ta med hem:

Mini-Garre
Så jävla söt! O fin i turkos grimma <3



Det var fina hästar minsann. Och ja.. Tinker is the shiet. Jag ska också ha ett hårmonster en dag. Kanske inte riktigt så extrem som herrn lite ovanför här dårå.

Kommer bilder på våra stallhästar senare eller nåt. Nu ska jag gosa Raffebumling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar