torsdag 9 september 2010

Rymlingen är åter

Idag fick Raffe stå. Jag var i hagen och gosade en stund bara, gav lite godis också förstås. Han gick rent idag också, hovis trodde han kunde bli lite öm eftersom han karvade ur sulan en del men än ser det bra ut.

Så kom Fjant hem helt plötsligt. Han har varit borta sådär i flera dagar igen, säkert en vecka. Så helt plötsligt står han på trappen o ropar och vill in. Han var jättehungrig och har magrat en del. Får se hur länge han bestämmer sig för att stanna nu då. Undrar var han tar vägen egentligen. De kan vara ute över natten ibland men inte sådär länge. Han kanske är otrogen?

Ahh fredag. Ska jobba o sen ta en tur med Jenny. På lördag ska jag rida lite tidigare o sen ska jag nog städa kanske. Jag borde göra det, får se om orken och viljan finns.

Återigen har jag fått bevisat att bra män bara är en illusion. Så jag känner mig lite nedslagen faktiskt. Kanske ska ta en depphelg o bara tillåta mig tycka att världen suger. Vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar