fredag 27 april 2012

Vild, vildare, pix



Jag måste säga att jag är glad över att kunna ha hundarna lösa, för den lilla busen har energi som en duracellkanin. Hennes lekinviter med Zaxon går ut på att hon kommer i full fart och tacklar honom, eller hoppar mot hans ansikte och skallar honom. När han inte orkar leka studsar hon runt honom som en boll. Han är väldigt tålmodig måste jag säga och det är ju skönt det.

Jag hoppas hon går bra med Jennys Tyra, där har hon en springkompis som heter duga. Fast Zaxon vinner faktiskt ändå, inte för hans graciösa snabbhet, utan för att han fintar bort henne.

Så ja, just nu ligger hon och tuggar på ett ben och fiser nåt vidrigt.

Själv? Ja det rullar på, går in på 3:e dagen med huvudvärk nu så det är spännande. Ska se om jag kan komma iväg in till stan en sväng sen. Vet bara inte om jag ska lämna hundarna hemma eller ta med dom.

Ni får ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar