tisdag 3 april 2012

Min bioönskelista för i år

2012 har börjat som ett jävla skitår, men som bioår ser det riktigt bra ut. Ja i alla fall om man bortser från de ekonomiska aspekterna. Men jag tänkte lägga upp alla filmer jag vill se i år så får vi se hur många det blir sen. Någon mer än Jenny som vill med kanske? (Bilderna är skamfullt snodda från SF´s hemsida)





Älskar originalen!


Episkt och Liam Neeson. Kan inte bli dåligt.

Har inte läst, eller ens hört talas om böckerna



The Rock liksom


I Love animerat =)


Monster o snygga karlar. Jajamen!


För att Jenny har tjatat om boken


Behövs en förklaring? Superhjältar ju (som är snygga karlar)



För att Tim Burton är ett geni och i kombination med Johnny Depp blir det så bra så man vill gråta en smula. 

För att jag älskade Sagan om Ringen helt enkelt


Diggar dom två första, 3 D också

För att storslagna filmer gör sig bäst på bio


Vackra filmer ska också avnjutas på bio

För att Edgar Allan Poe är en av mina favoriter.


För att skräck på bio borde vara bra, om man vågar gå hem sen.















Så har vi en lista på filmer jag vill se, men kanske inte behöver vara på bio:
Bullhead
Get the gringo
Ice Age 4
Modig
On the road
Piranha 3DD
Resident Evil: Retribution
Rock of Ages
The Amazing Spiderman
The Expendables 2

Så det känns som att det blir fullt på filmfronten i år. Filmkväll anyone?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar