onsdag 11 april 2012

Jag saknar mina grisar

Man saknar inte kossan förrän båset är tomt sägs det ju och jag visste inte hur tyst ett hem kan bli utan två marsvin. Jag saknar mina grisar.

För övrigt är jag sugen på att införskaffa en sån här:

Jag har hittat en receptbok med massa smoothies. Jag är ingen frukostmänniska så jag tänkte att en god smoothie kan funka som frukost kanske. Jag har en stor blender men den är svårdiskad, tar massa plats osv, då blir allt så jobbigt.
Såg att Jula hade såna här nu, 300kr billigare än de brukar kosta. Jag fick ju lite betalt för grisarna så kanske ska tröstshoppa.

Någon som testat den här? Tänkte i stort sett enbart ha den till smootihes, kanske hacka choklad eller lök någon gång. Inte så mycket mer avancerat än så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar