tisdag 21 februari 2012

Modell för en dag

Jo jag fattar att det kan vara kul att sminka upp sig och leka modell. Men ärligt talat, kunde dom inte ha lite mer fantasi? Ibland när jag kollar statusuppdateringarna på Facebook så har jag 5-6 personer som ser precis likadana ut. Alla väljer samma jävla bild som profilbild, ni vet den där de ligger med båda händerna på bordet och huvudet lite snett ovanpå händerna. Känner man sig fin och speciell när man inte kan urskiljas i mängden av folk som har exakt samma pose, samma ljussättning och bakgrund? Egentligen hade man bara kunnat photoshopa dit ett annat ansikte.

O nej jag har inte ätit någon j*a semla idag. Har inte sovit något inatt så jag sov bort typ hela dagen och nu ska jag snart försöka sova igen så kanske morgondagen blir rättvänd.

O jag jag är i den härliga fasen där jag bara avskyr allt och alla. Jag känner mig så irriterad på världen så det är nog lika bra att somna om. Natt!

1 kommentar:

  1. Vet precis vad du menar för bilder. Vet inte hur många det är av mina vänner på fejjan som har liknande bilder.



    Vill du vara med och tävla om en valfri produkt från Snowandmotion.se värd 500kr? Gå då in här http://jilina.se/2012/02/tavling-i-samarbete-med-snowandmotion-se/ - och tävla :).
    Ber om ursäkt om du inte vill ha sådana här kommentarer.

    SvaraRadera