söndag 26 februari 2012

Dagens tips, som jag inte själv följer

När man filar naglarna ska man alltid fila åt samma håll, inte fram och tillbaka, då fransar man sönder nageln.

Jag och Jenny hamnade på bokrea idag. Jag har ju köpstopp för mig själv men... hallå bokrea liksom!
Kom hem med så himla värdefulla böcker också:
 
 

Så jag ska jaga vampyrer, läsa på om grekisk mytologi, läsa fortsättningen på 14 år till salu och laga mat. Matboken fick man dock gratis om man köpte en annan bok på bokrean så den var bonus. 

Nej jag har inte missat att Vickan ynglat av sig, jag är bara inte så intresserad. Är ganska antirojalist och tycker vi klarar oss finfint utan kungahus. 

Min sömn är fortfarande kukad som synes. Men det är väl också lite för att jag vägrar ta massa piller. Ska snart försöka mig på att somna igen. Idag, söndag alltså, ska jag slakta mitt hår tänkte jag. Vi får se om det blir mössa närmaste tiden eller inte.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar