onsdag 15 februari 2012

Det är illa när man ser fram emot att tvätta

Jag fick hem torktumlaren idag, tidig födelsedagspresent tack!! Snälla Jenny hjälpte mig att bära upp den på övervåningen, sen drog vi ut en tur. Efter det har jag liksom längtat hem för att tvätta och främst få tumla. Sjukt? Lite kanske. Så jag har dragit igång en tvätt och väntar på att det ska bli klar.
Medan jag läste igenom bruksanvisningen och kollade maskinen fick jag sällskap av Månsterkatt. Han tog uppgiften av tumlarinspektion på högsta allvar så han hoppade in i tumlaren och inspekterade. Sladden var inte ikopplad så ingen risk för att maskinen skulle hoppa igång. Känns dock som om jag får ha lite koll när jag ska tumla så jag inte råkar krympa en katt.

FK har äntligen tagit sitt beslut så jag får min ersättning på fredag eller måndag. Det har då bara gått ca 2 månader sen jag skickade in pappren, vissa jobbar snabbt. Men skönt ändå, då kan jag betala hyran och grejer.

Jaja jag ska vänta på att tvätten är klar. Ni får ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar