söndag 9 maj 2010

Mer Photoshop

Jag och Dido i fina röda tränset

Så jag är lite photoshopbesatt just nu. Det är bara rätt så roligt. Jag kan fortfarande typ ingenting och den enklaste grej krånglar, men det reder ut sig. Här har jag ju både lyckats göra den svartvit med färg och fixa softad ram. Gud så fint. Tänkte visa hur onda mina katter egentligen är också:
Månsterkatt funderar

Fjantskatt smyger

Lillkatt planerar ju onda planer. Syns lång väg.

Och den ondaste av dom alla! Bebiskatt!

Mycket svartvitt just nu, men det är roligt. Jag har försökt lyckas med sepia också men får inte riktigt den ton jag vill ha. En sak i taget antar jag. 

Borde snart dra en sväng till affären. Har knappt nån frukt hemma o så kan man ju inte ha det.
Hoppas allt är bra med er ute i stugorna.

1 kommentar: