lördag 18 december 2010

Mobilras

Min mobil dör snart. Den har börjat krångla med att inte få kontakt med laddaren när den ska laddas. Sen tappar den bort SIM-kortet ibland lite hur som helst. Jag får bara order om att sätta i SIM-kortet, vilket inte är helt lätt när det redan sitter i. Har gjort rent alla kontakter så hoppas vi den håller ett tag till.

Jag gillar min mobil. Har inget sug efter en ny just nu. Men får väl börja snegla ändå så jag är förberedd. Mina krav:

Sony Ericsson och bra kamera

Höga krav va? Näe.. Jag ställer mig tvekande till touchscreen-mobiler. Jag inbillar mig att de går sönder snabbare. Jag är mycket i stall och är skitig o sådär. Fixar en sån mobil det? Helst skulle man ju ha med sånt utdragbart helt tangentbord, men då brukar kameran bli sämre av någon anledning.

Nej jag får hoppas min trotjänare lever ett tag till. Så kanske SE kommer med en fin lila mobil med helt tangentbord och 12 megapixelkamera. Såld direkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar