torsdag 30 december 2010

Håhå jaja en avslutning värdig ett skitår

2010 har inte varit mitt år alls. Ett rent jävla skitår skulle jag vilja påstå:

* 2 katter inlagda på klinik pga sjukdom
* en jäkla massa ångest och depression
* en jäkla massa brister på näringsämnen i kroppen
* brutna revben
* avliden mormor
* slut på fjordinglivet
* en ekonomisk katastrof där jag balanserat på ruinens brant mer än en gång
* första återfallet av panikångest på 4 år

Men några saker har väl varit bra:
* Tinkrarna kom in i mitt liv. De mest fantastiska herrar på jorden
* samtidigt fick jag 3 nya bekantskaper
 * Raffe min älskling
* marsvinen som fortfarande inte har namn o bara är här på semester

Skitåret avslutas med hosta och feber. Min olyckliga kärlek har fått jobb i Tyskland i 8 månader så jag får inte ens vara olyckligt kär längre. Jag tänker avsluta skitåret 2010 med en karatefylla och glömma året.

Skål för bättre tider! Blir de sämre så säger jag upp mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar