torsdag 30 augusti 2012

Depend magnetisk och holografisk


Jag har testat nagellack. Depends holografiska och Depends magnetiska. Det ljusare är det holografiska.

Så holografiskt:
Jag älskar det! Det är lite tunt så man får köra fler lager eller ha en färg under, om man inte vill ha det lite genomskinligt. Men det gnistrar och beroende på vilken vinkel man kollar så ändrar det färg. Nu ösregnar det ute så det gick inte att visa så bra men i solen är det svinläckert. Jag skulle lätt kunna köpa alla färgnyanser som finns.
från depend.se

Magnetiskt:
Nja.. jag är inte så imponerad. Dels var det lite meckigt att hålla på med. Men måste ha två lager, magneten måste vara jättenära, men har man för mycket nagellack så drar magneten upp nagellack och kladdar. Man måste också vara helt still annars blir motivet inte bra.
Men mest besviken blev jag nog över att färgskillnaden inte var direkt markant. Ja man ser ränder om man tittar, men vid första anblick ser det ut att vara en färg bara. Jag kanske inte fattar grejen, känns enklare att bara måla på ränder själv. Men jag får väl ge det några försök till och se om jag gillar det. Nu känns det ganska ovärt.
från depend.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar