måndag 27 augusti 2012

Värdelös nagellacksremover

Jag var inne på lågprisvaruhuset häromdan och kom på att mitt nagellacksborttagningsmedel var slut. Panik, då jag målar naglarna typ ständigt.
De hade det där så jag ryckte med en flaska. Alltså, det är det sämsta ever. Man får vad man betalar för tänker ni.. visst.. men det här tar inte bort nagellacket alls. Jag har testat massa andra lågpris: trind, gripen,cinet osv men de är 100 gånger bättre än det här. Jag har dränkt in naglarna, jag har tryckt hårt och jag har gnuggat. Det går inte bort.

Dessvärre har jag glömt namnet på den men flaskan var genomskinlig, vätskan var lila och det stod märket rätt stort längs med flaskan. Köp inte! Ni kan lika gärna sitta och försöka gnugga med handsprit liksom.

Då kan jag tipsa om en bra istället. När jag köpte nagellack sist fick man en liten presentväska med remover, fil och sånt. Det var Depends egna remover. Den var grym! Det är ju inget dyrt märke heller och man behövde rätt lite. Så nästa gång jag hamnar på marieberg ska jag in på KICKS och shoppa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar