torsdag 9 augusti 2012

Jag tog ett piller..sen sov jag i 18 timmar

Jag fick ju min hjärnmedicin igår. Gött! Så jag tog den på kvällen, brukar ta den på mornarna. Sen tog jag insomningstablett för att kunna somna..och..vaknade för en halvtimme sen. Fatta! Helt sjukt!

Stackars hunden hade bajsat i köket o båda var svinhungriga. Ahh varför har de inte bara väckt mig? Nu har jag svindåligt samvete ju. Skulle till Deeds idag också men får ta det imorgon. Hoppas det bara var pga obalansen i kroppen som det blev sådär. Insomningstabletten ska vara ur kroppen på 4-6 timmar så den kan inte ha ställt till det sådär.

Jag har grymt ont i halsen också, vet inte om jag är sjuk, eller om det är för att jag har snarkat i 18 timmar. Nu ska jag underhålla mina älsklingar massor i allafall..stackarna!

Jag kanske får skaffa en prins som väcker mig på mornarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar