torsdag 2 augusti 2012

Do u like trav..liksom?

Ja idag fick jag äntligen återse min älskade andra hälft Jenny som suttit i kärlekskoma sen hennes karl kom till Sverige. Det var gött att få se henne igen. Jag följde med som sällskap till travet. Jag fick också träffa karln och förutom att jag är galet ringrostig på att prata engelska och han kallade Pixie för råtta, så var han trevlig. Jag kommer nog komma på en gruvlig hämnd för förolämpandet av Pixie dock. Nej men han var schysst, engelskan kanske känns lite bättre när man blivit mer van. Kände mig taskig när vi snackade svenska, vet själv hur jävligt det är att inte fatta nåt. Pappi är ju finne och jag kan inte finska. Ohh vilka hörliga släktmöten det var..inte.

Hursomhelst. Odjuren fick följa med på trav och skötte sig bra. Zaxon skällde knappt alls men Pixie blev lite uttråkad och härjade men det var lugnt. Imorron ska jag försöka komma iväg och rida. Polly sprang ju av sig en sko idag så hon får vila ett tag. kramen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar