lördag 11 augusti 2012

Mina händer värker

Fick för mig att testa rida DeeDoo på kapson. Jag har tömkört honom på den och det har funkat kanon. Jag märkte dock rätt snabbt att jag inte har något alls att sätta emot. Han gick in i buskar, han drog tyglarna ur handen på mig (med brännmärken som följd) men stundvis gick han fint. Red utan sadel med bara barbackagjord också. Ska ju närma mig barbacka så sakteliga.

Idag tänkte jag vara hiskeligt modig och lägga upp ridbilder. Jag lovar att om ett år eller så när jag är smal och smäcker kommer Deedoo och jag se ut som proffs. Han kan ju! Vi fixade både öppna och sluta i vänster varv, i höger var det värre så vi får ligga i. Men då vet vi vad vi ska träna på.. och varför sadeln åker så snett.

Stiliga DeeDoo


Okej jag är fet, och får stolsits av barbackagjorden, men jag är rak i ryggen i allafall

DeeDoo måste trava och ger Jenny onda ögat

Bästa på hela dagen
Kolla, en öppna på gång!


Vi lyckades!

Puss!! (I dare you)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar