måndag 12 oktober 2015

Jävlas bilen med mig eller tänker den vara snäll?


I morgon ska bilen besiktas, hua, den årliga ångesten. Den beter sig dock konstigt...

I somras började motorlampan lysa. Fel på en lambasond som byttes. Allt frid och fröjd tills lampan började lysa igen. Felkoderna säger att en annan lambasond krånglar, men på den verkstan kan de inte se om det är högra eller vänstra fram. Så jag rekommenderades att åka till Toyota för att kolla och få reda på vilken av höger och vänster som måste bytas. Nu har jag inte kommit iväg dit än och lampan har lyst.
Tills igår. För då helt plötsligt lyste inte lampan när jag startade bilen. Den har inte lyst idag heller. Nu blir jag ju misstänksam. Tänker bilen vara snäll i morgon eller jävlas den och tänker tända sig under besiktningen? Surprise! Det märks väl i morgon.

För övrigt kommer en hiss/diss. Hiss till Lindahls som släppt massa GODA kvar(ar? er?) utan socker. De är skitgoda och innehåller inte mer kalorier än den naturella lättvarianten. De innehåller ändå proteiner. Bra frukost eller mellanmål.
Dissen är att jag bara sett alla smaker på citygross än så länge. Det är typ på heeeelt fel sida stan. Jag bor en bit utanför stan också så måste först in till stan och sen till andra sidan. Drygt att åka ända dit för lite kesella. När jag ändå var i stan på KBT-grupp idag åkte jag ändå dit. Oh, passade på att inhandla hårfärg också *s*

Bara för att tänker jag fresta med de goda kvargerna.. sen faktiskt snart sova.

Den här har jag faktiskt inte testat men hört massor som gillar den. Innehåller koffein så kanske bra frukost.

Den här var inte god, enligt mig

Godis helt enkelt

Kaffe, gott... innehåller också koffein


Den här har jag inte hittat, men kan inte vara annat än god


Sen innan finns ju (utan socker) vanilj, nötchoklad, kokos och massa fruktsmaker. Är inte så förtjust i fruktsmaker så håller mig undan än så länge.

Gott gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar