måndag 24 november 2014

Vad är likheten mellan snusare och tedrickare?

Vi lämnar använda påsar lite överallt. Snusare lägger sina portionspåsar på tallrikar, i muggar osv. Vi tedrickare lägger tepåsar på samma ställen. Jag orkar ju sällan stå vid köksbänken de där minuterna det tar för teét att dra klart. Så påsar hamnar lite överallt och städas undan vid kvällens slut förstås, men ändå.
Fast jag är väl lite partisk och anser att tepåsar är trevligare än snuspåsar.

I morgon är det möte med FK. Då får vi se om det kanske kan hända nåt snart. Så surt att all planering bara nollställdes. Men vi får se. Jag vill ju fortfarande igång. Tycker det är så jäkla surt att inget hände när jag var rejält peppad. Nu när jag har en skitperiod är det ju värre att komma igång. Hade jag redan haft någon stans att gå så hade jag inte sjunkit lika långt. Men men, det är som det är. Vi får se vad morgondagen för med sig. Jag orkar bara inte dra hela grejen med arbetsgivare och allt igen. De vet ju vart allt ligger.

Det skulle visst bli lite sol i morgon. Om jag inte är helt slutkörd efter mötet tänkte jag faktiskt ta mig till stallet. Vi får se hur det går. Det är så surt att det blir så mörkt nu. Annars hade man kunnat åka hem efter mötet och vila lite innan stallet. Jag vill inte rida första gången i totalt mörker. Men vi får se hur det går helt enkelt. Håll tummarna för bra handläggare och bra planering!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar