torsdag 6 november 2014

Nej men vi tar väl och rivstartar livet nudå.

Jag har ju levt i dvala senaste månaden. Inget stall, inget umgänge, ingenting. Nu blir det tydligen ändring på det.

I morgon ska jag träffa Ilone och ta en tur på IKEA. Behöver handla lite smågrejor.

Lördag har jag lovat vara funktionär på ridtravar-DM. Det blir start kl 8 på morgonen. Hurra, jag som är så morgonpigg.

Söndag är ju fars dag, så då åker jag hem till pappa så han får sätta på vinterdäck på min bil. Bra present va?

Måndag börjar vi med tandläkare 8.30. Hurra igen för tidig morgon,

Sen kanske jag måste sova en vecka. Näe jag ska upp på Eldas igen. Nu får det vara nog. Han ska skrittas igång nu en vecka, sen trava lite och sen öka.
Oh, det är för övrigt tornerspel/miljöträning i Örebro 2 gånger i månaden. De gör lite allt möjligt. Jag tänkte följa med och titta någon gång, få se om det är nåt för oss kanske. Verkar lite roligt.

Jag ska inte gå ut för hårt. Jag gör alltid upp massa planer som jag inte orkar hålla, får misslyckande och skiter i allt. Så nu tar vi det lugnt och försiktigt. Lunch på Ikea i morgon blir bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar