måndag 17 november 2014

Min älskade lilla fraggel

Ja Pixie fyller 3 år idag. Tänk vad tiden går fort. Har jag haft henne så länge? Knäppisen.
Känns som igår när jag åkte och tittade på henne. Hon var det fulsötaste jag någonsin sett. När hon klängde upp i mitt knä var jag såld. Hon är ju rätt knäpp i huvudet om man ska vara ärlig. Inte helt rättkopplad. Men så charmig och söt så det gör inget. Hon är min pälskling, Zaxons urjobbiga lillasyrra och katternas terrorist.
Grattis hjärtat!

Såhär såg hon ut lilla hjärtat. Fulsöt som få

Sen fick hon en makeover



 Här var när vi hämtade henne. Rufstufs. Pappa Hubbe var stilig







Hon är som hon är. Mammas gris!

Någon annan som har födelsedag idag, verkligen, är Maries son Arvid som föddes idag. GRATTIS!


Jag har faktiskt varit lite effektiv idag. Sålt två lampor så mötte upp köparna vid 10. In på Elgiganten för att lämna av elgrejer. Batterier, glödlampor, lysrör och sånt. De har återvinning där. Sen in på ÖoB en sväng och slutligen handla. Allt innan kl 11.

Sen hem och vänta på paket. Man blir så låst. "Det dyker upp innan 16". Jaha vad bra. Jag hade dessutom bara beställt kattsand. Det kan dom väl ställa på trappen bara. Vem snor kattsand? Men nej, det var sånt paket där man måste skriva på. Nåja, 20 i 4 kom det i alla fall.

Nu slappar vi i soffan... jag och fröken Fraggel. Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar