lördag 7 maj 2011

Sol, sol =)

Fint väder idag. Bästa Hanna var här och brottades med min gräsmatta en timme eller två. Oh så fint det blev.
Själv passade jag på att städa marsvinsbur o röja lite.
Sen drog Jenny o jag till stallet o Jenny klättrade upp på Garre. Han stod som ett ljus. Han ser ju himla nervös ut med sina blå ögon + att han höjer huvudet och trampar lite när man hoppar upp. Men stackarn är ju bebis och ostadig än så länge. Han måste ju hitta balansen.
Vi gick runt runt och han gick fort fort. Jag fick småspringa för att hinna med.

Sen gjorde vi inte så mycket mer. Fixade käk o nu softar jag i soffan. Imorgon ska jag åka med bilen till föräldrarna o sen ska jag visst examineras i gröna kortet också. Fick sms idag. Håll tummarna!

O sen är det måndag. Måndag och nytt jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar