torsdag 12 maj 2011

Oh happy day

Efter mina hundår behövs inte så himla mycket för att jag ska anse att en dag är en toppendag. Som idag:
Eftermiddagen spenderades med nya kollegorna. Vi käkade ute, spelade bowling och fikade hembakad rabarberpaj. Inte illa minsann! Jag som inte bowlat sen gymnasiets glansdagar sög enormt mycket, men det gjorde inget. Det var roligt ändå.

När jag kom hem hittade jag nya Nemii i brevlådan. Så jag har spenderat en stund på soffan med näsan i tidningen. Mys!

Dessutom kom mitt traderakap:
china glaze matte magic. JA nagellack, ännu ett. Men det här är genomskinligt. Det gör det nagellack du redan har på alldeles matt. Jättefint! På bilden ser ni före till vänster och efter till höger. Blir lite sidenfinish nästan. I love it! Då behöver man ju inte köpa en uppsättning matta färger utan kan använda sina favoriter. Den kostar i butik typ 99:- o jag fyndade den för 39 inklusive frakt minsann. Cool!

Nu är jag dock störtdödstrött. Är det ok att lägga sig åtta på en torsdag?

Snart helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar