lördag 14 maj 2011

Mera meningslöst babbel åt folket! Yaaaay

Övertrött flicka borde sova minsann, minsann.

Dagen på jobbet var bra igen. Det var marknad i stan och det kändes lite surt att sitta där och titta ut genom kontorsfönstret och se livet och glädjen passera. MEN då kom en av de mysiga boendestödjarna och bad mig följa med på klientjakt så vi tog en promenad som slutade mitt bland myllret. Finfint!

För övrigt väntar en alldeles nybäddad säng på mig. Har slängt i de fina sängkläderna jag fått av mami. Satin minsann, I loooove satin. Svalt o mysigt. O dessutom..dra-på-lakan. Det måste väl vara en av de bästa uppfinningarna ever?
Alltså.. ni vet.. en del människor försöker ju få in vardagsmotion på dagen. Jag gör det på natten tydligen. Det innebär att min bäddmadrass är halvvägs på golvet varje morgon och lakanet brukar ligga fint ihoprullat nånstans. Men med dra-på-lakan så följer lakanen med bäddmadrassen på sin nattliga färd, vilket gör att man på morgonen (okej då kvällen när det är sovdags) bara behöver dra bäddmadrassen på plats så är man klar för ännu en omgång.
Nu hör jag minsann hur intresseklubben antecknar för fullt.

För övrigt har jag ont i magen. O pappi var här idag med min bil som nu är besiktad och har fungerande handbroms. Tadaaa! Han hade med tomatplantor till mig o Jenny också så vi kan käka färska tomater i sommar. Sådär solvarma och härliga. Mina föräldrar är verkligen guld.

Jaha..what else? Nej inte så mycket tror jag. Ska krypa i säng o se om jag vaknar i tid tills jag o Jenny ska till stallet imorgon. Spännande!

That´s all folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar