torsdag 12 september 2013

Mysdag

Idag var det dags för besök hos sjukgymnast/naprapat/kiropraktorn igen. Säger det igen, han är suverän =)

Vi klämde o kände och drog och knakade så blev axeln lite mer samarbetsvillig igen. Efteråt är man helt trött och i morgon kommer jag ha träningsvärk. Men det är så värt varenda spänn.

Sen for jag till IKEA. Letar efter fina assietter och småskålar men de på IKEA var tråkiga, drog till Indiska och de var inte heller fina. De enda som var fina var jättetjocka och tunga, inte bra. Däremot hade de ju typ 30 olika fina muggar, men nu var det inte det jag skulle ha. Ett besök på Lagerhaus resulterade i assietter. Sen kollade jag de närliggande hem/porslinsaffärerna utan lycka.

Hem och snabbkäka innan det var dags att dra till sjukgymnastherrn igen. Det hade blivit återbudstid och en kompis har haft jätteont i ryggen så hon fick tiden och jag lovade möta upp henne. Så då satt jag och pratade med folket där ett tag igen. Sen gick vi ut och klappade hästar. Eldas kollade om jag hade godis, om jag tänkte ta med honom på äventyr eller nåt annat spännande. När det blev nej på alla tog han en tugga på min fot och gick sen och surade. Haha.. tokhäst. Pebban däremot ville mest pussas och krypa upp i knät och gosa.

Det var den dagen.. mys! I morgon har jag heldag med I. Först ska hon med och köra Eldas, sen har vi väl matpaus och sen har jag lovat följa med och kolla hennes dotter som har ridlektion. I´s barn tycker för övrigt jag är cool. Har ni hört på den? Jag är ju inte direkt känd för att vara barnvänlig, tvärtom är jag nog känd för att vara lite ogillande när det kommer till barn. Men hennes barn tycker jag är cool och dottern ville jättegärna att jag skulle följa med till stallet. Det ni, jag är cool... sug på den!

Men nu ska jag landa i sängen.. en ny dag i morgon med nya äventyr. Nattis!

Bilderna är snodda från Lagerhaus. De här inköptes idag:
Mina ugglor

Finfin fast min är lite mörkare. Mer turkosgrön

1 kommentar:

  1. Men du ÄR ju cool också!!Barn är ju dessutom både smarta o framförallt ärliga så ta åt dig ordentligt! :)
    Dom har skitsnygga assietter muggar tallrikar mm på lågprsimagasinet om det finns några kvar vill säga.Ja det beror ju förståss på vad du gillar! ;) Dom du hittade på Lagerhaus var ju iof ockå fina!

    SvaraRadera