söndag 11 mars 2012

Vovves filmdebut

Zaxtax fick lite mos förut och var så söt när han käkade så han fick bli med på film. Det är första filmen jag någonsin gjort och jag fick ladda hem massa program och skit för att det skulle funka..men hey.. ni får ju se en smaskande hund i alla fall =)








Igår träffade vi Jenny och följde med till stallet en sväng. Hon skulle hämta upp oss och enligt Zaxon var hon väldigt långsam

Själv vet jag inte om jag kände mig så välkommen i stallet av Pollanbollan:

 
Undrar hur jag kan ha de funderingarna? Hon som är så charmig. 

Vi vägrade se melodifestivalen, jag har fortfarande inte hört det vinnande bidraget men har läst att det visst inte går att skicka en mörkare tjej som representant för Sverige. What? Vem bryr sig om det där ändå.

Aja, ingen sömn för mig i natt, ont i nacken som ett as hade jag. Ska bara slappa nu resten av dagen så, ja, ni får ha det gott!

1 kommentar: