lördag 17 mars 2012

Alla kvinnor är horor men de smarta tar betalt

Bevingade, vackra ord som just yttrades av Sipan på Big Brother.

Det fick mig osökt att tänka på nattens diskussion mellan Rodney och Marcello i huset. Rodney erkände att han en gång varit otrogen med 19 tjejer mot en stackars flickvän. Marcello var lite bättre med "rekordet" på 9 olika tjejer. Varför skaffar såna män flickvänner? Varför inte bara vara singel och knulla runt? De sa att de älskade sin flickvän, typ att de går ut och knullar sen går hem till tryggheten av en flickvän. Men hey.. det är tjejerna som är horor.

Det är 2012, fortfarande får killar en ryggdunk och imponerande blickar om de lägrat en halv by, en tjej är hora om hon kommit upp i tvåsiffrigt. Hur kan det vara så? Jag personligen tycker att det är skabbigt med folk som knullar vad som helst. Jag skulle aldrig ta i typ Rodney med tång. Däremot anser jag att män och kvinnor är lika mycket luder, en kvinna är ju inte "smuts" medan en kille är kung.

Jämför då Hanna Widerstedt som talade högt i huset om att hon bara ville knulla. De andra behandlade henne som smuts, smittobärande och äcklig. sen kommer Rodney in, berättar vitt och brett om sina knullhistorier och folket sitter med beundrande ögon. Har vi inte kommit längre än så? Har vi inte jämställd sexualitet idag? Varför får inte en kvinna ha fri sexualitet lika som en man får det?

Så till alla kvinnor där ute: knulla precis som ni vill, skäms inte för det, gå med högt huvud men skydda er bara. Till alla män: Ni är också billiga luder när ni kommer upp i samma antal som den tjej ni kallar luder. Ni är inte kungar.

Så jag antar att alla kvinnor är horor och alla män är luder då.

(Varför finns inga manliga ord för slampa, hora, luder osv?) Jag tycker att luder går att använda på män också, så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar